Super kul på jobbet!

Igår var ju som sagt första kvällen på mitt nya jobb, och jag trivs jätte bra. Det kändes inte ens som att man jobbade utan det var om att man var ut på krogen för skojs skull typ :) Helt perfekt. Men lite trött var man där på slutet och jag var inte hemma förens 04.30 och så tog det en stund innan jag kunde somna.

Nu på dan har jag varit barnvakt åt Tjorven medans Tobbe och Emil var på stan och köpte present åt Maja som fyller år idag, GRATTIS :D Och efter det så for vi till Storheden, har redan hunnit sprätta min lön som jag fick igår. Hann köpa målarfärg till köket och vardagsrumet, sprayfärg till alla lampknappar och eluttag, och ett nytt lås tillbadrums dörren. Så ikväll hade jag tänkt måla köket om jag hinner. Är så less på att det ser halvfärdigt ut :p Det blev inga golvlister nu för vi orkade inte hämta firma bilen så det får bli nästa helg istället :)

Om en liten stund ska det vara kalas här ute i Antnäs, och det bjuds på grillat! Mumma säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0