Varför tycker inte trådlöst internet om mig?

Nu har vi haft trådlöst internet i nästan en vecka. Och varenda jävla morgon när jag slår på datorn för att läsa lite bloggar så funkar inte skiten. Men när Tobbe sätter sig så funkar det. Är inte det lite konstigt? Så jag måste alltså koppla ur skiten och använda sladden hela tiden. Då är det ju jävligt nödvändigt att ens ha trådlöst? Varje morgon blir jag lika förbannad. Det blir ju inte bättre av att jag har dåligt morgon humör redan innan jag sätter mig vid datorn.

Om 45 minuter ska jag vara på vårdcentralen. Ska dit för att kolla upp min konstanta huvudvärk. Inte för att dom kommer att kunna göra något eftersom att dom oftast bara skriver ut panodil men jag hoppas att dom skickar iväg en remiss till något vettigare ställe. Planen var att jag skulle ta en promenad dit, men det är storm och regnar ute så mamma ska plocka upp mig istället för hon ville följa med dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0