Det rullar på..

Idag mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår, men jag är fortfarande väldigt mörbultad och trött. Jag har iallafall varit ganska duktig idag, ända sen jag kom hem från skolan vid  så har jag vilat. Efter min första powernap kom mamma Kajsa förbi och hälsade på, hon hade med sig världens finaste blommor åt mig, det muntrade upp mig ordentligt!

Har även pratat med ett par lärare på skolan, och jag har ordnat så att jag får läsa en kurs hemifrån, och det betyder 2 timmar mindre skola i veckan. Kanske låter fjuttigt men för mig är det stor skillnad. Det är fortfarande många saker som ska åtgärdas men det är en början iallafall.

Nu ska jag prova att köra lite yoga innan det är dags för Lyxfällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0