En onsdag avklarad

Ännu en dag avklarad, helt slut är jag.
När jag slutade skolan knallade jag ner på stan en sväng, gjorde bort lite julklappshandling och shoppade lite underkläder och ett linne åt mig själv. Hade laddat upp med ganska mycket pengar på kortet men inte hittar man det som man vill ha för de. Såklart. Men jag fick med mig lite hem iallafall.

När jag var klar med shoppandet så kilade vi ut till Antnäs och åt middag. Väldigt länge sen man var där eftersom dom har varit på Gotland ett tag. När vi var där så bokade vi tid hos en tjej i Piteå som är väldigt duktig med hundar, så förhoppningsvis får vi lite tips om hur vi ska göra med Hemi för att få han att sluta skälla. På tisdag ska vi dit första gången och det ska bli spännande!

Juste! Fick hem papper från mitt försäkringsbolag idag också, dom sa att dom fått in alla journaler från läkarna så nu är den en medicinsk rådgivare som ska göra en bedömning och sen får jag äntligen lite plåster på såren. Förhoppningsvis ett väldigt stort plåster!! En månad ungefär skulle det ta!

Nej nu blir det sängen, ska upp relativt tidigt för att åka till sjukgymnasten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0