Helgen

I fredags blev det som sagt utgång för mig och Linn. Hann med Allstar två gånger och en gång på Cleo. Var dock ingen höjdare på något ställe tyckte jag så jag var hemma i sängen strax efter 2.
På morgonen mådde jag pyton, och det var inte på grund av alkoholen, utan jag hoppade nämligen studsmatta på idrotten i fredags och det var jäkligt dumt gjort. Nog för att jag visste att jag skulle få lida för det, men jag älskar att hoppa!
Iallafall så sov jag omvartannat till klockan 15 på lördagen och då var det bara att hoppa i kläderna och åka ut till Sunderbyn.
Där blev vi bjudna på surströmming, potatismackor för min del. Jag åt tills jag höll på kräkas! Men gott var det. På vägen hem stannade vi på Ica Maxi för att köpa några filmer och lite gotta till kvällen, men vi gick och la oss istället för att se film, vi somnade strax efter 21. Välbehövligt!!

Idag har jag lite städdag här hemma. Tobbe är ute i Antnäs och hjälper dom att bygga tak så jag passar på att röja undan lite och tvätta. Köket får Tobbe ta när han kommer hem..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0