Nu är det helg, och det betyder jobb!

Igår ringde min syster och frågade om jag var sugen på att jobba. Sjävklart!! Så ikväll, och imorgon kväll så kommer vi att befinna oss i Arvidsjaur och vara bartenders. Jag har en känsla av att det kommer att vara sjukt kul och att jag förhoppningsvis kommer att lära mig massor! Kl 19 hoppar vi in i bilen och åker iväg och innan det måste jag hinna med en del. Har slängt i en toning i håret nu, min utväxt började vara gräslig så nu ryker den. Hade behövt knalla iväg till Willys en sväng, och hinna sova en stund.

Kommer nog inse ikväll hur mycket jag faktiskt saknar mitt gamla jobb, och mina gamla jobbarkompisar. Även fast vi bara jobbade tillsammans under några månader så hann vi bli så jäkla tajta. Jag saknar er ska ni veta!!


Nu måste jag sätta igång så jag hinner med dagens bestyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0