Off to school

Imorse när jag vaknade så hade jag gräslig migrän. Så jag var tvungen att ringa och ställa in tiden hos sjukgymnasten. Ska dit på onsdag istället så jag får försöka ta det lugnt tills dess. Efter en stund på spikmattan och ett par tabletter senare så är huvudvärken nästan borta. Men det hindrar mig inte från att göra att måsten. Håller på plocka undan i lägenheten och nu har jag gett mig inpå att rensa byrån i badrummet eftersom att den måste bort när vi har köpt tvätt maskin.
Har hunnit med att skicka in några jobbansökningar också, och 20 minuter efter att jag hade gjort det så var en arbetsintervju bokad. Inte illa pinkat måste jag säga, så jag hoppas att det kommer gå bra!

Nu måste jag börja göra mig redo för skolan, har kväll igen så jag är väl hemma strax efter 21 skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0