Skola på en lördag

Idag hade vi ju som sagt öppet hus i skolan. Kändes konstigt att vara där på en lördag, men det gick ändå bra. Lallade mest omkring och gjorde så lite som möjligt. På måndag när vi får komp för den här dagen ska jag njuta kan jag lova, för imorse tog det emot rejält att kliva upp före fan.

När jag slutade så kom Toobs å hämtade mig. Vi for på tvättkaskinsjakt. För igår när jag tvättade så hände det något med min nacke, det gjorde så ont att jag först höll på svimma och sen var jag illamående resten av kvällen. När jag skulle lägga mig i sängen ska vi inte ens tala om. Vilken jäkla smärta alltså!! Hem kom vi iallafall med en tvättmaskin, eller ja, vi har köpt den iallafall men hämtar den imorgon eftersom att jag inte får lyfta tunga saker. Skönt känns det iallafall att slippa släpa alla påsar ner i tvätt stugan.

Ikväll får vi se vad som händer, måste höra med damerna om det blir utgång eller ej. Ska iallafall plocka undan all tvätt och köra ett yoga pass nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0