Slut som artist

Trots att det bara blev 3 timmar på jobbet så känner jag mig helt färdig. Ska bli så grymt skönt att få sova ut ordentligt imorgon, börjar nämligen inte skolan förens kl 14. Men innan skolan hade jag tänkt försöka plugga lite matte, har prov på fredag och jag har gjort ungefär hälften av det man ska göra och det var väldigt länge sen, så kunskapen sitter inte riktigt där den ska tyvärr. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer det sluta med att jag sitter där och gissar svaren som alltid annars, och förhoppningsvis så klarar jag det som jag brukar lyckas med.

Nu ska jag iallafall börja göra kväll så man hinner göra något av morgondagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0