Världens segaste dag

Den här skoldagen har kännt hur lång som helst. Även fast i slutade före 15 så kändes det som att det var läggdags när jag kom hem. Men istället för att gå och lägga mig så startade jag igång mitt Wii och tränade lite yoga och sånt, och då kan jag säga att träningsvärken gjorde sig påminnd. Ska försöka att köra mitt träningspass en gång per dag, tar ju bara 30 minuter så det borde jag hinna med. Ska även försöka tänka lite på mat och sånt och se om det kanske ger något resultat. Har satt upp ett ganska högt mål, och det vore coolt om jag klarade det :)

Nu har Tobbe och Hemi precis åkt iväg med Patrik en sväng, så jag ska passa på att göra bort lite plugg och diska undan middagen. Senare skulle eventuellt Elina komma förbi så jag måste hinna plocka lite här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0