Vi sket i krogen

Vi bestämde oss för att inte gå ut idag, får helt enkelt bli någon annan helg. Och jag är inte ledsen för det, gud så skönt det ska bli att lägga sig i sängen och bara somna och veta om att man inte kommer att må apa när man vaknar. Vi har nämligen en fullspäckad dag imorgon, våfflor i boden, hämta hem och installera tvättmaskin, pizza i Synderbyn och måla klädkammaren. Kommer med all säkerhet att bli fler saker men dom är inte inplanerade ännu.

Ikväll har iallafall Linn och Grew varit här och hälsat på, det var länge sen sist så det var jätte kul att dom kikade förbi! Vi har spelat nintendo wii och bara surrat. Måste hända oftare!

Som sagt så ska jag gå och lägga mig i sängen nu. Sitter och kämpar för att ögonen inte ska falla ihop, ska äntligen få min välbehövliga  timmars sömn. Som jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0