En dag med Lukas

Sådärja, ännu en dag avklarad. Precis som resten av veckan så har det inte varit mycket vila idag. Direkt efter skolan mötte jag upp Martina på stan, hon blev tvungen att jobba så då for jag och hämtade lilleman på dagis istället. Vi har busat på hela dagen, kollat när pappa bytt däck på Tobbe´s bil, knallat på stan och lite sånt. Han hann även med att rymma en sväng. Vi var nämligen ute med Hemi, och när vi var påväg hem kom Lukas på det smarta idén att han skulle gå in på Doffi. Så in gick han och jag kunde inte följa efter eftersom att Hemi var med. Så jag fick stå där i dörröppningen och ropa, och vad gör ungen? Jo han hånflinar åt mig och vägrar komma tillbaka, så hon som jobbade där fick komma ut med han åt mig. Det var riktigt spännande, såhär i efterhand så ger det mig ett gott skratt :)



Imorgon är det skola till som gäller, sen promenad med Hemi, Alice och Freja och sen blir det en kalas turné.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0