En helt fullspäckad dag

Idag har jag varit igång från morgon till kväll. Började dagen med ett besök på Ikea, kom därifrån med jätte många fina saker och ett par tusen lappar fattigare. Tänk att vi lyckades gå på Ikea utan att bli ovänner en ända gång, det är inte illa pinkat. I vanliga fall brukar vi halvt slå ihjäl varandra.  Efter Ikea var planen att bli av med min Alko oskuld, men självklart så var det stängt. Får ta det nästa gång.
Vid 17 tiden så blev vi bjudna på middag i Antnäs, hann alltså bara hem och tömma bilen för att sen åka raka vägen dit, god mat bjöds det på och jag är fortfarande proppmätt.
Efter det har jag hunnit med att göra en film analys, skruvat ihop ett sängbord, pluggat och legat på spik mattan. Det behövdes kan jag lova, min rygg bråkar med mig som tusan idag, vet inte riktigt vad det kan vara så jag måste ringa min sjukgymnast imorgon direkt när jag vaknar och se om han har någon tid ganska omgående. Annars så är det ganska bra med oss!

Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen för natten, kommer nog somna som en stock, som jag har längtat faktiskt!
Imorgon kanske jag slänger upp någon bild på det vi har inhandlat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0