Fredagsmys!

Just nu är det fredagsmys här på skomakargatan. Jag, Tobbe och Hemi ligger utslagna i soffan efter en lång dag. Har hunnit med en kalasturné, så jag är proppmätt och kommer nog aldrig mer äta något som innehåller stora mängder socker. Gudars vad mätt jag är. Inte bra med så mycket kalas på en och samma dag.

Imorgon har jag ingen aning om det blir jobb eller om jag ska vara ledig. Är som sugen på både och. Iallafall så lutar det åt en middag på mitt jobb, har ju faktiskt ett presentkort som jag måste använda nån gång. Det passar bra nu när min älskling har varit borta så länge, och som kanske åker igen på måndag. Hur klarar folk distans förhållanden?? Jag blev ju näst intill tokig när han var borta i 4 dagar.

Det känns väldigt skönt och ovanligt att man inte är redo för utgång vid den här tiden på en fredag. Har blivit mycket sånt på senaste, även fast jag varit nykter oftast så tär det ganska ordentligt på min stackars kropp. Så idag vilar jag upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0