Har varit fullt upp hela helgen

Jag klarade mig igenom fredagen utan att somna stående. Lyckades till och med att åka iväg på fest hemma hos Frida och Patrik, och senare blev det utgång. Vi hamnade både på Allstar och Cleo, hade faktiskt en grymt trevlig kväll. Och det resulterade såklart i en inte så trevlig lördag. Precis när jag vaknade så kom lille Pjukis på besök och han gillade inte att ligga i soffan lika mycket som jag gjorde, men det gör väl ingen  åring?  Iallafall så lyckades jag släpa mig iväg till jobbet lite senare. Det märktes att jag var trött när jag lyckades tömma alla mina glas i en sopsäck istället för i diskhon. Kom mig iallafall därifrån i hyffsad tid, var hemma kring och då blev det sängen på en gång. Nu har jag äntligen fått sova ut ordentligt,  timmar skrapade jag ihop och när jag vaknade så hade Tobbe dukat fram frukost så jag har världens lyxmorgon här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0