Jag är en levande klocka och termometer.

Som många vet så är det nästan som att jag har en inbyggd klocka i mig. Näst intill varje dag får jag nämligen huvudvärk kl 14. Tiden kan skilja sig med ungefär 10 minuter. Och något annat som min kropp känner är om det är kallt eller regnar. Regnar det så har jag ilande värk i hela kroppen, och om det är minusgrader får jag svullna knän och stela leder. Imorse när jag vaknade kände jag smärtan i knät, det såg ut som en fotboll, och när jag kollade på termometern så var det minusgrader. Ganska lustigt det där faktiskt.

Nu på morgonen har jag iallafall varit på massage på sjukhuset. Gode trött var jag på bussen, somnade till ett antal gånger medans jag försökte läsa till mitt prov som jag ska göra idag. Och nu ska jag klä på mig och börja knalla mot skolan och göra bort en redovisning om Buddhism.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0