Lite shopping

Idag stannade jag hemma från skolan, för imorse när jag vaknade så var min kropp helt ur balans. Nacke, axlar och rygg var i princip orörliga och höfterna båkade så jag bestämde mig för att stanna hemma. Efter spikmattan, värmekudden och en varm lång dusch så kände jag mig bättre.

Vid lunch tid ringde Frida och frågade om vi skulle träffas på stan, och det behövde jag ju faktiskt så vi tog en snabb shopping runda. Kom hem med en tröja som jag kan ha på festen imorgon, en bh och lack leggings. Egentligen borde jag inte ha slösat så mycket eftersom jag beställde två par nya glasögon igår och det kalaset slutade på 4220kr. Då fick jag ändå ena paret på köpet.

Nu ska jag göra rent åt katterna och sen ska jag vila tills det är dax för jobb. Hoppas att det inte blir allt för sent så man är pigg imorgon.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vart har du köpt dina lackleggings? :)

2009-10-23 @ 18:54:23
Postat av: Linnea

På åhlens :) Tror att dom kostade 169kr

2009-10-25 @ 16:48:26
URL: http://linnealundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0