Lördag

Imorse klev jag upp tidigt för att åka mot Tuna och plocka upp Lilleman. Vi har nämligen varit på Leo's lekland idag, skit kul var det och Lukas var helt vild och skulle leka med allt! Man blir så glad när man ser att han är lycklig. Nog för att jag tror att jag och Tobbe hade det minst lika roligt när vi sprang runt där som små barn.

Just nu är vi båda helt slut! Tänk vad jobbigt det måste vara att vara ett litet barn. Trots denna trötthet så ska jag börja göra mig redo för jobb. Ska köra kväll ute i Kyrkbyn.

Lite synd var det bara att vi glömde att ta med oss kameran, men det ska vi försöka komma ihåg till nästa gång, för det kommer att bli fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0