Mår som man förtjänar

Igår kom ju jag och Tobbe på att vi skulle åka och äta på mitt jobb. Sagt och gjort, blev en sjurätters middag med vinpaket till det. Gudars vad mätt jag var. Väldigt speciell mat, och jag smakade faktiskt på allt utom osten och grisfötterna. Ganska så stolt över mig själv.

Efter vi ätit så kom mamma och körde oss till Stefan, blev dock lite väl full så vi tog en taxi hem där vid 23 tiden. Så idag mår man som man förtjänar. Och inte heller denna gång har man lärt sig att ta det lugnt kvällen innan så man slipper må apa dagen efter. Huvva!

Om en liten stund så kommer Elin, Jens och Diva hit och hämtar den sista kattungen. Det känns inte så kul, ingen söt liten sprätt som springer omkring och terroriserar oss längre. Men samtidigt så känns det väldigt skönt, kommer kunna ha blommor och sånt framme igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0