Onsdag

Min nacke har bråkat med mig idag så jag har passat på att vila största delen av dagen. Så nu känns det mycket bättre, men trots all vila så har jag ändå hunnit plocka undan det mesta, ska dammsuga och skura imorgon, och så har Tobbe hunnit vara med pappa på återvinningen och slängt massor med skräp. Vi bjöd in oss på middag i Sunderbyn när vi ändå var där.

Påväg hem så svängde vi förbi Willys, fick akut sug efter julmust så nu sitter jag här i soffan och surplar lite samtidigt som vi kollar på Arga snickaren. En myskväll helt enkelt. Och man får ju inte glömma att det är Grey's Anatomy om en stund också, en helt perfekt onsdagskväll!

Imorgon ska jag som sagt dammsuga och skura, sen blir det en till sväng till Sunderbyn för att lämna vårat vitrinskåp som vi (jag) tröttnat på för tillfället. Kommer kännas ännu större här när den ryker.

Nu när mitt köksprojekt är färdigt så kommer nästa projekt att bli klädkammaren. Vi har suttit och kikat lite på Ikea's hemsida och hittat några saker som vi ska ha där inne. Jag är lite sugen på att måla en vägg i turkost, tror att det hade varit coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0