Onsdag

Ännu en dag där jag inte hunnit vila en sekund. Började dagen med ett besök hos sjukgymnasten, en helt okej start på dagen. Efter det har jag gjort bort ett prov i skolan som jag nästan fick mvg på, inte illa. Sen tänkte jag ta mig i kragen och åka till Sunderbyn för att plugga lite matte, men som vanligt så finns det roligare saker att göra så jag for på en liten shoppingrunda och kom hem med massor av onödiga saker, som krukor, mobilsnören, tjocksockar, vantar och lite sån. Tillslut så lyckades jag ta mig till Sunderbyn, men hur mycket matte blev det? Mamma räknade och jag gäspade. Tänk att det kan vara så tråkigt. Ska bli väldigt spännande att se hur det går på provet på måndag.

Om en liten stund kommer ett par hit och ska kolla på Holly. Troligtvis flyttar hon ikväll, och hemskt kommer det bli. Jag var inte hemma när första kattungen flyttade så då var det inte riktigt lika jobbigt men nu har jag inget annat val än att vara hemma. Huvva!

Sen måste jag klura ut en lösning för imorgon. Jag går nämligen skola 8.15-ca 16 och Tobbe är ju inte hemma så ingen kan gå ut med Hemi. Måste lösa det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0