slut som artist!

Hojaligen vad jag är trött idag. Gårdagen bjöd ju som sagt på både skola och jobb. 5 timmar skola, och nästan 13 timmar jobb skrapade jag ihop. Jäklar vad slut jag var sista timmarna, att välja ett par platta tyg skor är inte smart när man veta att man ska jobba ett långt pass så idag efter skolan ska jag gå å köpa mig ett par värsting skor, och det får kosta vad det vill för jag måste vara snäll med min stackars kropp.


Imorse när klockan ringde kände jag mig kapabel till att begå självmord. Men jag tog mig i kragen iallafall och klev upp. Så om en halv timme ska jag knalla iväg till skolan och ha 3 leltkioner, bland annat idrott som kommer döda mig. Sen blir det äntligen hem och VILA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0