Som vanligt fullt upp

Imorse så bestämde jag och min syster att jag skulle komma och hjälpa henne att fixa i huset, så i utbyte mot det så fick hon köra mig till optikern för mina glasögon var nämligen klara. Den här gången har jag faktiskt sett fram emot att få använda dom, och jag älskar båda paren redan! Så det känns inte lika jobbigt längre att dom kostade dryga 4.000.

Efter att vi varit och städat i huset så for jag och plockade upp Linn, vi har hängt gäng och sen som en kul grej så gick vi och provade balklänningar. Och gissa vad som hände, jag föll pladask för en rosa klänning som jag såg ut som en söt bakelse i, som dessutom var på rea. Kunde verkligen inte låta bli att slå till på den. Så nu hänger den i garderoben så fint och väntar på att få användas om si så där.. 8(!) månader. Får se till att inte göra samma tabbe som förra gången jag köpte klänning, jag la nämligen på mig ett par kilo så jag inte kom in i klänningen när det var dags för bal :p 

Har hunnit med att hämta Lukas på dagis också, och han blev så glad när jag kom, han rusade fram och gav mig världens mysigaste kram. Det värmde måste jag säga. Sen så har vi busat på hela eftermiddan och kvällen. Både här hemma och i Antnäs.

Nu är jag helt färdig efter den här dagen så jag ska hoppa i säng på en gång, det är ju ändå inge Lyxfällan på tv idag..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0