Summering av helgen

I fredags blev det som sagt jobb på kvällen. Blev endast 3 timmar så jag kom hem ganska tidigt. Då var ett par vänner här och vi bestämde oss för att gå en sväng på Allstar. Vi lyckades iallafall komma i säng ganska tidigt så jag tog mig upp på lördagsmorgonen.

På lördagen var det dags för Milo's dop. Han var så stilig i sin långa vita klänning ;) Efter det blev det middag i Sunderbyn, och på vägen dit ringde dom från jobbet och sa att jag fick vara ledig. Inte helt fel med tanke på att jag faktiskt hade andra planer egentligen.

Så efter vi ätit middag så for jag vidare på fest hemma hos Frida och Patrik, det slutade med utgång på Cleo, och sen en snabb sväng in på Allstar för att säga hej åt Linn.

Idag fick man sova en timme längre, och jag kan säga att det behövdes. Var så jäkla trött när jag vaknade. Men ändå så gjorde vi oss klara ganska snabbt och åkte ut till Sunderbyn för att hämta Lukas. Vi skulle egentligen ha åkt på Leos Lekland, men jag kände att jag var lite för bakis för att springa omkring som ett barn så vi for hem istället och myste på. Hel go har han varit idag, han har mest legat i soffan och matat Hemi med popcorn :)

Nu håller vi på städa lite här hemma för vi får besök om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0