Då var det snart helg igen

Torsdagen är redan avklarad, gick bra i köket idag och vi fick smaska i oss en 4 rätters lunch, inte illa måste jag säga. Nu ser jag bara fram emot att bada bubbelpool ikväll, min kropp behöver verkligen det så här på hösten. Men innan det är dags att åka till Sunderbyn så ska det komma hit några och kolla på kattungarna, förhoppningsvis blir dom kära och tar dom allihopa ;) Inte så troligt men man kan ju alltid hoppas.

Nu måste jag göra ett ryck och städa lägenheten, ska nog springa ner på kiosken också och köpa en trisslott, facebook säger nämligen att jag har tur idag så det är ju värt ett försök iallafall!

Någon annan som är intresserad av mina små hjärtan?


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud så söööta. Finns den gråa kvar? och vad kostar dom? :)

2009-10-02 @ 12:14:14
Postat av: Linnea

Nej den finns inte kvar, alla har blivit tingade..

2009-10-02 @ 14:38:40
URL: http://linnealundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0