Det går bra nu!! :D

Imorse innan jag knallade iväg till tandläkaren så skickade jag in bilder på mitt ärr till försäkringsbolaget. Nu när jag kom hem såg jag att jag hade fått svar där det stod att ärendet tar ca 30 dagar. Sjukt snabbt tycker jag!! Hoppas nu bara att jag blir nöjd med summan dom ger mig, för jag orkar inte med ännu mera strul.

Har kollat upp också om man måste fixa läkar intyg från den behandlande läkaren och det behövde man inte göra, så mamma skulle prata med en läkare i Sunderbyn och se vad han säger, förhoppningsvis kan han skriva ett intyg men om det innebär att intyget inte blir lika bra så åker jag hellre den långa vägen till Umeå en gång till. Jag ska suga ut varenda öre jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0