En dag i köket

Min dag har jag spenderats i köket på skolan. Till en början kände jag mig mest less och förvirrad men tillslut så gick det faktiskt ganska bra. Känner mig dock fortfarande ganska less, deppig helt enkelt. Just nu är vi i Antnäs igen, Tobbe ska nämligen hjälpa hans föräldrar med badrummet :)

När jag kom hem från skolan så ringde en förtvivlad Yve och frågade om jag kunde komma förbi med mat åt henne, självklart sa jag och knallade iväg. Blev fast där i två timmar och surrade skit tills det blev dags att åka. Var länge sen jag träffade henne och det måste ske oftare.

Eftersom att huvudvärken smyger sig på mer för varje sekund som går så tänkte jag slå mig ner i soffan och vila ett par minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0