En liten extra slant

Den här dagen har bestått av utvecklingssamtal, ölprovning, lyxfällan, middag på Allstar  och lite handling på storheden.

När jag kom hem från skolan imorse hade jag fått brev från försäkringsbolaget. Öppnade det snabbare än blixten och såg att jag hade fått min ersättning för ärret efter operationen. Är inte nöjd med summan, men med tanke på att jag kommer få dubbla alla invaliditetspengar så känns det som att det inte gör lika mycket.

För att fira tänkte jag shoppa lite, och jag hittade absolut ingenting!! Inget ovanligt, alltid när man vill köpa något så finns det inget man vill ha. Så vi bestämde oss för att gå ut och äta middag på Allstar. Det kändes bra att slösa lite, och sen slösade jag lite mer när vi var och köpte nya tapeter till sovrummet. Nu kan jag känna mig nöjd en stund iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0