En lugn och skön söndag!

Igår kväll blev det jobb i Boden, väldigt lugn kväll så tiden gick ganska sakta. Sista timmen var vi då sysselsatta med skratt iallafall. Kom därifrån ovanligt tidigt, var hemma innan 4 och det har aldrig hänt tidigare.

Idag har dagen gått i lugnets tecken, började dagen med att hälsa på Tobbe's mormor i hennes nya lägenhet där vi blev bjudna på frukost/lunch/middag, vad man nu vill kalla det. Och sen blev det hemgån och lite städning innan mamma och faster kom hit och hälsade på.

På kvällskvisten har vi hunnit se en film och ätit popcorn i mängder, Wallander - Kuriren såg vi, grymt bra film måste jag säga.

Nu blir det snart sängen så jag orkar upp till skolan imorgon, ska försöka sova mig smart så jag kanske klarar av en lektion i Matte B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0