Försäkringspapper

Idag när jag kom hem hade jag fått en massa papper från mitt försäkringsbolag om både nacken och armbågen. Det går frammåt nu! Har fyllt i en fullmakt om att dom får kolla mina journaler, och skrivit upp alla läkare som försökt behandla min nacke. Ska gå och posta det om en stund och sen när Tobbe kommer hem så måste vi fota armen, glömmer varje dag men nu är det dags! Ska skicka in det på en gång och sen är det bara att hålla tummarna. Imorgon ringer jag till Umeå och bokar tid för invaliditetsbehandling, förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills jag får komma. Vill bara få alla försäkringsgrejer ur världen, och förhoppningsvis får jag en väldigt stor summa också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0