Igår blev det utgång!

Jag har varit sugen på utgång nu i flera veckor, så igår tog jag tag i saken och släpade med mig Tobbe och Lillen ut på Allstar. Det blev faktiskt en riktigt trevlig kväll, inga skandaler, bara trevligt. Landade hemma i sängen strax efter 3 och sen har jag sovit som en stock ända fram tills klockan blev efter 13.

Nu på morgonen har vi hunnit med bakis mat från Waldorf och så har jag städat åt katterna. Det är sjukt vilken skillnad det är att ha 5 istället för 2. Måste nämligen byta sanden flera gånger i veckan. Men det är sånt man får leva med när man är klantig nog att skjuta upp kastreringen för länge.

Iag är det lugna puckar som gäller, och senare ikväll blir det jobb på Ice. Hoppas på mycket folk ikväll så man slipper bli rastlös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0