Igår hade jag fullt upp

Jag började dagen med ett möte på banken, gode skönt att ha det bortgjort och nu blir lägenheten ett x antal hundra lappar billigare i månaden, inte klagar jag! Sen blev det skola ett par timmar för att sen åka till Tuna och hämta Lukas på dagis. Vi hann med ett besök hos hans morfar, storhandla och massor av mys och bus. Martina ringde senare på kvällen och frågade om han fick sova över och det fick han ju såklart göra. Ungen kom inte i säng förens vid 23, det passade nämligen inte tidigare så vi somnade allihopa på en gång och för en stund sen vaknade jag av att Lukas låg och pillade i mitt hår. Mys unge!!!

Idag har jag inte så mycket speciella planer, ska åka till Sunderbyn å lämna Pjukis, sen blir det väl ganska lugnt fram tills jag börjar jobba ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0