Inte så effektiv

Idag har jag inte fått så mycket gjort som det var tänkt. När vi hade handlat hundmat och lämnat papper så var jag så trött så det kändes som att jag skulle svimma. Så vi for raka vägen hem, sket i gymmet och slog på en film. Slocknade nog efter 10 minuter och sov i nästan 2 timmar. Efter att jag vaknat så har jag inte heller gjort speciellt mycket, plockat undan lite, bäddat rent, kollat lite på tv och inte så mycket annat.

Imorn är det skola fram tills kl 14 och sen blir det hem, troligtvis en power nap och när Tobbe slutar ska vi släpa oss iväg och träna. Blir nog inge festande på kvällen, kommer nog vara alldeles för trött och dålig i kroppen eftersom att jag har idrott.

Nu blir det sängen, kommer slockna på två sekunder känner jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0