Jag är effektiv!

Idag har jag hunnit med en hel del och ännu mer ska jag hinna! Började dagen med ett besök hos Bettfysiologen, veckans första läkar besök. Gick som förväntat väldigt bra. Efterdet har jag städat, haft 2 lektioner och nu håller jag på tvätta. Skulle egentligen ha gjort det ikväll men såg att det fanns en ledig tid nu och det passar bättre. Kl 16.30 ska jag iväg på nästa läkar besök och efter det ska jag och Tobbe gymma och kanske simma efteråt. Förhoppningsvis så hinner jag en långprommis med Hemi också, annars går vi bara ut en stund och tränar lite.
På senaste tiden har han varit ganska stressad när vi går i stan, det betyder nog att jag har varit en dålig mamma på senaste tiden och tränat med han alldeles för tidigt, så nu jäklar ska det bli ändring. Ska prova att bara sitta still nånstans och göra ingenting, för det är då han blir stressad, även när man träffar någon och står still och pratar en stund, så det ska jag prova att köra på nu!

Nej nu ska jag plocka undan disk och städa åt katterna!



Holly och Dodge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0