Jag har varit duktig

Tyvärr så har vi inte hunnit fota min arm idag, så det får vi göra imorgon men därimot så har Lillen varit här och hjälpt mig med matten. Jag förstår han om han är less på mig men jag lyckades ändå lära mig lite iallafall. Tror att jag knåpade ihop 6 tal. Inte alls illa för att vara jag. Så tack Lillen för hjälpen!

Nu på kvällskvisten har grabbarna kollat film och jag har lallat på vid datorn i vanlig ordning. Undra när man ska skaffa sig ett liv? Typ när farmville lägger ner :p haha!

Skulle egentligen ha åkt till nautilus idag och skrivit om Tobbe's gymkort och köra ett träningspass + simning men det blev inte av så imorgon ska vi bannemig ta oss iväg. Om jag så ska dö på kuppen. Det är faktiskt skönt att träna, när man väl får fingrarna ur och går dit!

Fick en bild idag på mig och Patrik från hans födelsedagsfest,

och än en gång har jag konstaterat att vi inte är frisk på en fläck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0