Lite hundträning

Idag har jag och Hemi hunnit vara och hälsat på Jenny. Vi tog en promenad runt Björx och sen fick Hemi prova lite agility för första gången, och jag kan inte påstå att han är en smart hund men han var ändå ganska duktig. Tror att jag måste snickra ihop lite hinder och sånt så man kan göra det fler gånger för det såg ut som att han tyckte att det var roligt.

Nu har jag precis kommit hem därifrån, helt slut och öm i händerna, måste verkligen köpa ett nytt koppel och träna mer på att gå fot! Gudars vad ont det gör!

En pytte liten Hemi!


Kommentarer
Postat av: emelie

vad duktigt av dig:) prövade ju köra agility med han i antnäs. Han är ju jätte duktig! Gäller bara att mottivera han^^

2009-09-16 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0