Lugna söndag

Imorse slog jag inte upp ögonen förens kring 13 tiden. Men man får faktiskt sova så länge när man inte kommer hem ifrån jobbet förens 04.30. Iallafall så har vi hunnit vara och busa med Benzo en sväng, första gången dom träffades och det gick jätte bra, måste helt klart göra det fler gånger.

Efter det så har vi varit och hälsat på Emil och Emelie, dom har nämligen hämtat en liten valp och den var så jäkla söt, som en liten nalle! När vi varit där en stund så bjöd vi in oss på middag i sunderbyn, och sen blev det film med Patrik och Lillen.

Imorgon har jag skola till kl 15, och då ska jag fanimig ut på en lång promenad, måste börja röra på mig igen, tror att det kan vara en av orsakerna till att jag är konstant trött också.

Nej nu måste jag plugga lite innan jag slår igen ögonen, har nämligen ett litet prov imorgon som jag vill ha bra resultat på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0