Slö skoldag och en raggarsväng

Idag slutade jag skolan kring 13, skippade matten igen. Jag känner att jag verkligen inte orkar gå dit förens någon gör mig smartare. Ska försöka läsa igenom lite nu och sen kanske Lillen kommer förbi och hjälper mig. Hoppas att han lyckas få mig att förstå lite iallafall.

Efter skolan gick jag och Linn å mötte upp min syster, for och hämtade Mustangen på pappa's jobb och raggade lite, efter det så har vi hunnit hämta Mr Pjukis på dagis och nu är jag i Antnäs. Vi tänkte laga oss lite mat och aktivera Hemi ordentligt.

När vi kommer hem ska Tobbe hjälpa mig att fota mitt ärr på armen så jag kan skicka in till försäkringsbolaget så jag får pengar nångång. Känner att dom behövs nu men det lär ju inte ske på en vecka direkt.. Som vanligt när man har med sånt folk att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0