Tröttare får man leta efter

Jag förstår inte vars min sjuka trötthet kommer ifrån. Den senaste veckan har jag somnat till och från, även på lektioner. Och imorse var det näst intill omöjligt att ta sig upp ur sängen 8.30. Måste börja dricka järnbrus igen tror jag.

På morgonen har jag iallafall hunnit vara på sjukhuset hos min sjukgymnast och fått massage i 50 minuter. Tyvärr så har min nacke blivit mycke sämre på senaste tiden så nu måste jag dit minst en gång i veckan ett tag framöver. Får hoppas att det bara handlar om en kort period.

Nu har jag precis kommit ut från en lång dusch och ska börja göra mig redo för att gå till skolan, har bara en lektion idag så jag klagar absolut inte idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0