Avreagera

Tydligen så förmedlar man genom bloggar nu för tiden. Det här är så jävla patetiskt så jag vet knappt vad jag ska säga. Varför ens göra en grej av det?

Men eftersom att jag är en såkallad kompis som beter mig väldigt konstigt och tydligen inte hälsar på folk så vet ju faktiskt inte jag att man tydligen måste säga grattis till alla för allt och ingenting. Hur ska jag veta det eftersom att jag bara beter mig konstigt? Självinsikt saknar jag också har jag fått veta. Och vem bestämmer egentligen när man har gjort någonting fel? I min ögon har jag inte gjort minsta lilla fel i det här fallet, inte i många andras ögon heller för den delen. Men vad vet jag, jag är ju bara en snorunge!

Jag är nog en elak människa, rakt genom själen!

Kommentarer
Postat av: jenny

Men? :(

2010-04-15 @ 20:43:50
URL: http://idajennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0