En tidig fredagskväll

Idag har jag inte varit speciellt effektiv. Den största prestationen jag har gjort är väl att jag har vikt lite tvätt och rensat en låda full med sladdar. Sen har jag och Hemi legat i soffan och myst resten av tiden, tills det var dags för mig att knalla till jobbet.

På eftermiddan var det dags för mig att knalla till jobbet. Tiden bara sprang iväg och så fick jag kliva lite tidigare än vad det stod på schemat.  Behöver egentligen timmarna men det var ganska skönt att få gå hem lite tidigare. Måste ju passa på att vara ledig när jag kan för det händer inte så ofta nu för tiden.

På söndag har jag min enda lediga dag på detta påsklov och då ska jag passa på att hälsa på i Sunderbyn och lite sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0