God morgon!

Igår skulle jag egentligen ha jobbat 4 timmar men dom frågade om jag ville stanna och köra lite i baren så jag blev där i drygt 7 timmar istället. Det var lika roligt som förra gången, fick blanda ett par olika drinkar, inga som var speciellt svåra men det är tekniken jag behöver träna mest på!

Imorse när klockan ringde strax efter 7 så var jag i princip sten död. Ville inte alls kliva upp men efter en stund av snoozningar så tog jag mig i kragen och steg upp. Har precis kommit hem från Olivers där vi har provat jobbkläder inför sommaren.

Nu hade jag tänkt vila några minuter och sen ta tag i hemmet, har hunnit stoppa igång en tvätt maskin, men det är mer som måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0