Ikea hela dagen

Imorse brassade jag och min kära syster upp till Haparanda och Ikea. Kvittot har nog aldrig varit så kort som det var idag, kom hem med ett bord till balkongen och några kuddar. Sen kunde jag inte hålla mig från att köpa ett par skor från Skopunkten. Där hände det även en liten incident. Jag lyckades lägga ifrån mig min börs och då var det ett äldra par som hade hittat den och tömt den på pengar och sen lämnat den i kassan. Det var som tur var inte speciellt mycket pengar i den och huvudsaken var ju att det inte saknades några kort.

När vi kom hem därifrån så tog vi en premiär tur med Mustangen, inte illa!

Och nu ska jag kila vidare till jobbet! Slänger upp bilder på det jag köpte imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0