Min helg

I torsdags efter praktiken så knallade jag vidare till Allstar för att dricka lite vin med min syster! Vi hittade ett par jobbarkompisar som vi hängde med hela kvällen. Kan säga att jag var lite trött på fredagsmorgonen när et var dags att gå till skolan.

Fredagen spenderade jag i skolan, hos arbetsterapeuten och på jobbet.

Igår så var det kalas för pappa som fyller 50 år idag, GRATTIS! Där blev vi bjudna på lite lunch/middag. När klockan började bli eftermiddag så var det dags för mig att rulla vidare mot jobbet. Körde ett till kort pass och sen gick jag hem och parkerade i sängen.

Idag är det jobb som står på schemat, men först måste jag städa lite, ska försöka få Tobbe att dammsuga och skura medans jag jobbar så det är fint när jag kommer hem ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0