Min lediga söndag!

Idag har jag varit ledig. Välförtjänt tycker jag eftersom jag sliter hela tiden. Och veckan som kommer nu kommer innebära ännu mindre ledighet, inte ens en dag kommer jag att vara fri från jobb, praktik eller skola.

Iallafall så har min dag gått i lugnets tecken, vi har varit en sväng till Sunderbyn. Var en snäll dotter och köpte med en bukett tulpaner till dom. Vi hann med en promenad runt byn, och då kopplade vi fast Lukas vagn i Hemi's sele så han fick dra lite. Kan säga att jag aldrig har hört Lukas skratta så högt och så mycket som han gjorde!

Efter besöket där så har det inte hänt särskilt mycket, Tobbe är och köper glass och sen ska vi fortsätta spendera kvällen i soffan framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0