Det är tråkigt att vara ledig

Trots att jag kände mig piggare när jag klev upp imorse så stannade jag hemma från skolan. Måste säga att det var grymt skönt att få sova ut ordentligt utan massor med mardrömmar! Dagen har jag iallafall spenderat tillsammans med städutrustningen. Hela köket är snart skrubbat från golv till tak. Väntar på att kunna köra in fläktfiltrerna i diskmaskinen och när det är gjort ska jag dammsuga och skura golvet. Sen får det vara nog för idag!

Imorgon ska jag iallafall till skolan, kan inte missa mer än vad jag redan gjort så jag hoppas att jag inte känner mig hängig imorgon!

Jag har även bokat ett möte på banken imorgon, det känns som att det är dags att låsa räntorna för bolånet. Tror att vi bara låser i ett år, man vet ju aldrig om man kanske inte vill bo kvar längre än så, vi är ju båda sugna på någonting större. Men ett år till blir vi kvar iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0