En effektiv tisdag

Idag har jag varit väldigt effektiv måste jag säga! Började dagen med ett ekonomiprov som faktiskt gick ganska bra. Känns skönt att ha gjort bort veckans 4(!) prov. När jag kom hem så skrev jag och Alice svenska rapporten som egentligen skulle in igår, men en dag försent är ju inte hela världen. Efter att hon for hem så har jag hunnit med massor. Har tvättat, diskat, vikt en jäkla massa kläder, röjt undan en massa skit och hunnit med ett dans pass på Wii.

Nu ska vi börja knalla till Östermalm, är nämligen bjudna på middag hos Lasse och Elise, och efter det ska jag promenera till Frida och hälsa på. Hon ska få fixa min utväxt som ser ut som hej kom och hjälp mig just nu!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0