En fredag och en lördag

Jag glömde totalt bort att uppdatera igår. Och ingenting speciellt hände iallafall, en helt okej fredags kväll helt enkelt. Hann med en storhandling, varenda lite vrå i köket är full med mat så nu klarar vi oss ett tag, på kvällskvisten blev det bio, Linn och Grew hakade också på. Snabba Cash blev det, och jag tyckte faktiskt att den var helt okej. Jag tror att man ska ha läst boken innan faktiskt, annars hänger man nog inte riktigt med.  När vi kom hem så blev det bara lugna puckar tills det var dags för sängen.

Idag står det jobb på mitt schema. 15-23 närmare bestämt. Så nu ska jag försöka kurera min nacke som inte alls är i form just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0