En lång dag kommer det bli

Hela min dag kommer att bestå av servering. Först har vi lunchöppet i restaurangen på skolan och sen ikväll så ska jag iväg och jobba ett par timmar på Allstar. Har iallafall drygt 3 timmar imellan så jag hinner nog lägga mig på spikmattan och sen slappa i soffan en stund. Om jag inte blir alltför rastlös.

Tog åt mig så himla mycket på genomgången igår så nu ska jag verkligen försöka ta hand om mig själv. Han nämnde bland annat att dom flesta i mitt tillstånd känner stress och massor med måsten. Jag vet att jag kan bli av med några måsten så nu är det bara att vara tjurig och klara det här!

Att min förkylning håller på att bryta ut är ingenting positivt. Hela min helg är nämligen fullbokadså jag får pressa cvitamin och försöka hålla den i schack ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0