En sjukling

Nu kan jag lugnt säga att förkylningen har brytit ut, utan att överdriva! Huvudet är så tungt så det håller på trilla av, har hostat till mig ett par låsningar i ryggen, är allmänt hängig och en smärta i kroppen som jag gärna blir av med nyss. Trots allt detta så tvingade jag mig iväg till skolan. Gick på svenskan och sen tänkte jag gå hem men då var jag tvungen att göra min sista prövning för annars skulle råvarorna hinna bli dåliga så jag bet ihop och gjorde det. Så nu är jag alltså kvar med min prövning. Känns jävligt bra måste jag erkänna. Endast 100poäng kvar att ta igen och det gör jag genom ett prov den 10 mars.

Känns som att det rullar på ganska bra just nu, endat ett par månader kvar av skolan, har ett jobb som faktiskt betalar ut lön och jag har en inställning som är jävligt positiv angående mitt smärt tillstånd. Det finns iallafall hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0